WielkiTestIntegracji.pl

Dowiedz się wszystkiego na temat integracji

Jak znaleźć dobrego pracownika?

Znalezienie dobrego pracownika to niezbędny krok w każdej firmie. W wielu przypadkach pracownicy stają się siłą napędową sukcesu lub porażki firmy. Dlatego pracodawcy muszą podjąć kroki w celu zidentyfikowania odpowiednich kandydatów i dokładnej rozmowy z nimi, aby upewnić się, że podejmą właściwą decyzję o ich zatrudnieniu. Dobry pracownik musi być zaangażowany w misję firmy. Osoba lojalna wobec firmy będzie ciężko pracować, aby osiągnąć jej cele i w razie potrzeby będzie chętna do zdobycia nowych umiejętności. Nie powinien też mieć ukrytego planu, który mógłby zaszkodzić reputacji firmy lub postawić własną karierę ponad interesy firmy.

Dobry pracownik – po czym go poznać?

Dobry pracownik będzie szukał sposobów na poprawę swoich umiejętności i będzie szukał wskazówek u swoich przełożonych, jeśli będzie miał z tym problemy.  Na pewno nie będzie wywoływał skandali w firmie, które potem mogłyby zostać opisane na portalach plotkarskich takich jak Ploteczek.pl, co mogłoby przełożyć się na obniżenie renomy firmy. Dobry pracownik musi być zaangażowany w produkty lub usługi firmy. Powinien chcieć zapewnić obsługę klienta za każdym razem, gdy firma wysyła produkty do klientów i powinien być gotów odpowiadać na pytania dotyczące produktu, gdy klienci mają je w swoich rękach.

Powinien również chcieć pracować w godzinach nadliczbowych w razie potrzeby, jeśli pomoże to firmie w dostarczaniu produktów na czas. Dobry pracownik nie zrezygnuje, gdy odmówi stosowania nieetycznych taktyk marketingowych lub odmawia promowania niektórych produktów w pracy z klientami.

Rozmowa o pracę – na co zwracać uwagę?

Dobry pracownik musi być chętny do ciężkiej pracy, aby osiągnąć misję i produkty firmy. Powinien być na tyle oddany, aby nie zrezygnował ani nie sabotował swojej pracy, gdy zrozumie swoje zadania lub nauczy się, co należy zrobić. Powinien również mieć poczucie obowiązku, jeśli chodzi o interakcję z innymi pracownikami, ponieważ bliska współpraca z innymi może doprowadzić go do sytuacji konfliktu interesów, które mogą zaszkodzić firmie, jeśli później zdradzi swoich kolegów.